Completați Formularul de autoevaluare a instituției privind respectarea cerințelor de securitate și sănătate în muncă, și ve-ți înțelege care cerințe privind securitatea muncii sunt îndeplinite la unitatea Dvs. și care mai urmează să fie implementate - Clik aici.
În conformitate cu prevederile art. 68 și art. 290 din Codul Muncii al RM, art. 9 și art. 10 din Legea securității ți sănătății în muncă nr. 186 din 10.07.2008, Legii ocrotirii sănătății nr. 411-XIII din 28.03.1995 și recomandărilor autorităților privind privind evoluția situației epidemiologice din țară și apariția riscului de îmbolnăvire cu COVID-19,
ORDON:
În perioada situației epidemiologice cauzate de riscul îmbolnăvirii cu COVID-19, angajații SRL ________________ (conform Anexei nr. 1), vor desfășura activitate de la domiciliu, începînd cu data __ _____________2020.
Pentru angajații care vor desfășura activitate de la domiciliu, se stabilește timpul de muncă de ____ ore/zi, de la ora ____ pînă la ____ .
De întocmit Acorduri adiționale la contractele individuale de muncă, pentru completarea sau modificarea următoarelor clauze:
Locul de muncă: Sintagma __________________ se înlocuiește cu - la domiciliu;
Regimul de muncă și de odihnă: Sintagma ________________ se înlocuiește cu _________________________________ ;
Condițiile de retribuire a muncii salariatului: Sintagma __________________ se înlocuiește cu _________________ ;
La necesitate, angajaților care vor desfășura munca de la domiciliu li se va pune la dispoziție echipamente, instrumente sau mecanisme din partea companiei în scopul bunei realizări a activității.
În cazul în care angajaților se eliberează careva echipamente, instrumente sau mecanisme la domiciliu, de perfectat Acte de predare primire și Contracte de răspundere materială individuală deplină.
În cazul folosirii de către salariatul cu munca la domiciliu a instrumentelor şi mecanismelor proprii, acestuia i se va achita o compensaţie pentru uzura lor.
Lucrările puse în sarcina salariaţilor cu munca la domiciliu trebuie să se execute în condiţii de respectare a normelor de securitate şi sănătate în muncă.
Executarea prezentului ordin se pune în sarcina __________________ .
Director
______________
Anexa 1
Lista angajaților
Care vor activa la domiciliu în perioada stării de urgență
Nr. Ord.
NPP angajat
Funcția
1
2
3
Aboneazăte la noutățile ssmexpert.md și fii primul
care află despre ofertele și evenimentele noastre! -Clik aici.
Distribuie conținutul acestei pagini prietenilor tăi !!!