Acasă » Formulare utile » RESURSE UMANE |
Cerere de acordare a concediului suplimentar plătit pe motive familiale
Domnule Director, Subsemnatul (subsemnata) , angajat (ă) în funcția de , în cadrul unitații , prin prezenta vă rog să-mi aprobați acordarea concediului suplimantar plătit pe motive familiale, în legatură cu (căsătorie, decesul părintelui, începerea anului școlar etc) în perioada cuprinsă între 20 și 20 respectiv de zile lucrătoare.
Ca temei pentru acordarea unui astfel de concediu, servesc următoarele acte: .
(adeverința eliberată de către oficiul stare civilă privind data înregistrării căsătoriei, certificatul medical de deces al părintelui , adeverința eliberată de către instituția de învățămînt privind înmatricularea copilului în clasa I ș.a) 20 Cu stimă, ____________________ ___________________ (semnătura) numele și prenumele
*În conformitate cu art. 11 din Conventia colectivă (nivel național) nr.2 “Timpul de muncă și timpul de odihnă” din 9 iulie 2004 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr. 112-118 din 16.07.2004), la prezentarea actelor respective, salariații beneficiază de concediu suplimentar plătit pe motive familiale, exprimat în zile lucrîtoare, în urmatoarele cazuri:
Concediul menționat se acordă strict în timpul survenirii evenimentului și nu poate fi transferat în altă perioadă.
| |||
Vizualizări: 2483 | |
Total comentarii : 0 | |